Обмін та повернення

Компанія здійснює повернення та обмін товарів як належної так і не належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта".

Фізичне розташування, де повернення товару можна зробити: 
Товар, який Ви бажаєте повернути чи обміняти необхідно надіслати за адресою Холодков Денис Валерійович, м.Дніпро, Відділення Нової пошти №3, (097) 410 12 55

Терміни повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:

  1. якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;
  2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта". 

Повернення повинно бути належної якості, а саме: 

  • товарна упаковка не пошкоджена 
  • комплектація повна 
  • відсутні будь-які механічні пошкодження 
  • відсутні сліди користування 

Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання. 

Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом (переказом на банківську картку або через платіжну систему, в якій було сплачено за товар на сайті) протягом 1-3 робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Умови повернення товарів неналежної якості: 

Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення недоліків товару (брак, відмінність заявлених характеристик) споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
  • при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано протягом 14 днів після отримання товару Клієнтом повідомленням на електронну пошту  panagro2024@gmail.com

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Повернення здійснюється за рахунок Продавця. 

Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом (переказом на банківську картку або через платіжну систему, в якій було сплачено за товар на сайті) протягом 1-3 робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Терміни та способи повернення грошей:

Повернення коштів здійснюється протягом 1-3 робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Способи повернення грошей:

  • переказом на банківську картку клієнта (дані рахунку необхідно вкласти в посилку при поверненні товару);
  • через платіжну систему, в якій був оплачений товар на сайті.